Gemeentevandetoekomst.nl

Gemeentevandetoekomst.nl is een samenwerking / denktank van experts binnen het gemeentelijk domein. Via dit medium willen we U regelmatig informeren over interessante ontwikkelingen of gedachtes waar we mee te maken krijgen. Dit kan gaan over een breed palet van onderwerpen. Relatie tussen alle onderwerpen is dat ze te maken hebben met het creëren van waarde binnen de lokale overheid. Dit kan bijvoorbeeld een uiteenzetting zijn over publieke waarde, of over het zorgen van alignment tussen diverse disciplines.

Om tot nieuwe inzichten te komen, gaan we graag de dialoog met U aan om zodoende zowel voor U als voor ons de waarde te vergroten.

Kortom: zit U met een prangend dilemma, kijk eens rond op onze site, of neem contact met ons op om te ontdekken hoe we samen de publieke waarde die U levert kunnen vergroten.

Wie wij zijn

Bart Suers